Ödeme Şekilleri

Türkiye’de yaptıracağınız diş tedavinizin ücretini* tedavinize başlamaya karar verdiğinizde Türkiye’de yaparsınız. Kliniklerde kullanılan para birimi “Türk Lirası” ve “Euro” dur.

Almanya ve İsviçre'de yaşayanlara kredi ile taksitle ödeme imkanı sunuyoruz.

Yapmanız gereken çok basit!
Bize diş röntgeni veya fotoğraf göndermek... Bunun için tıklayın.
Bize gönderdiğiniz röntgen ve fotoğraflarınız ile size ön tedavi ve maliyet planı çıkarıp 24 saat içinde gönderiyoruz.

Sonrasında çağrı merkezimiz size yardımcı olacak.

Tedaviniz tamamladıktan sonra yapılan tedavinin detaylarının anlatıldığı “tedavi şeması”nın Almanca tercümesini size posta yoluyla gönderebiliyoruz. Bu şema ile dilerseniz sağlık sigortanıza başvurarak, tedavinizle ilgili ödeme yapmalarını isteyebilirsiniz.

Ödeme şekilleriyle ilgili tüm sorularınız için Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

* Size sunulacak tedavi planı ve maliyet planı kliniklerde yapılacak ağız içi muayeneden sonra kısmen veya tamamen değişebilir. Bunun sebebi dişlerin mevcut durumlarının röntgende veya zaman içinde ağız içi durumlarından farklılık gösterebilmeleridir. Bu durumda tedaviyi istememe hakkına da sahipsiniz. Ancak unutmayın ki size önerilen her tedavi sizin için en ideal tedavidir ve tedavi seçenekleriniz her zaman size nedenleriyle birlikte açıklanacaktır. Tedavi maliyetleri değişen planla yükselebileceği gibi azalabilecektir.