ilk 500 Kişiye Sınırsız Kemik Tozu

Ücretsiz Kemik Tozu Kampanyası

İmplant tedavilerinde ihtiyaç duyulan KEMİK TOZU İÇİN ÜCRET ALMIYORUZ. Hem de ne kadar ihtiyaç varsa o kadar MİKTARDA SINIRSIZ KEMİK TOZU için bu kampanya geçerlidir.

Elinizi çabuk tutun çünkü bu fırsattan ilk 500 implant hastamız faydalanacaktır.

Yapmanız gereken çok basit, bize fotoğraf ve röntgen gönderen veya kliniğimizde muayene olan hastalarımıza bir tedavi ve maliyet planı çıkarıyoruz. Sonrasında ön onay verip randevu alan hastalarımız bu avantajlardan faydalanabiliyor.

HEMEN BAŞVURUN BU FIRSATI KAÇIRMAYIN!

Kemik Tozu Bizden Kampanyası Kampanya Koşulları:

1- 31.12.2018 tarihine kadar İstanbul'daki diş kliniğimizde ilk 500 implant yaptıran hastamız bu kampanyadan faydalanabilir.

2- Yapılacak tedavi maliyetinin en az 399€ olması durumunda ilk 500 implant yaptıran hastalarımız için için geçerlidir.

3- Bu kampanyadaki indirimler nakit karşılığı olarak talep edilemez.

7- Bu kampanya başka kampanyalarla veya indirimlerle birleştirilemez.

8- Kampanya ’ya katılan herkes yukarıda belirtilen şartları kabul etmiş sayılacaktır.

9- Dentaltermin, kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.